5. maaliskuuta 2011

Your opinion is irrelevant, I was built to be magnificent

Sain Åbolove-blogin Soilalta jokin aika sitten haasteen, jossa tehtävänä on kertoa seitsemän satunnaista faktaa itsestään. Vaikka haasteen mukana ei tällä kertaa tullutkaan mitään ihkuparas bloggaaja -tunnustuspalkintoa, olen yhtä kaikki imarreltu huomionosoituksesta ja pääsystä mainioon haastettujen seuraan. Kiitos, Soila!

Ja sitten niitä asioita.


Joillakuilla aamu ei ala ilman kahvia, mutta itselläni starttipistoolin virkaa toimittaa mehu. Lasillinen mehua on saatava, ennen kuin kykenen toimimaan. Toisin sanoen aloitan aamuni aina tuhdilla annoksella sokeria... olis varmasti terveellistä pyrkiä tuosta tavasta/riippuvuudesta pois, mutta kun en kert kittaa kahvia (tykkäisin kyllä mut en voi kun siitä tulee pieru) enkä esimerkiksi polta tupakkaa, niin ei kai lasillinen mehua aamuisin ole kovin mahdoton rikos terveyttä kohtaan?


Olen ollut muusana PMMP:lle. Ehkä. Tavallaan. Tai siis... :D Oliskohan se ollut joskus kesällä 2003, ennen Kuulkaas enojen julkaisua, kun Mira tuli kerran terdellä kertomaan, että me muuten lainattiin sun ja Pauliinan nimiä yhteen biisiin, toivottavasti ei haittaa. No ei tietenkään! Virallisen sanoituslähteen mukaan kyseessä on koko ajan Niina, mutta mä olen päättänyt että kyllä se tossa tokalla kerralla on Liina. Kert Mirtsu sanos!


Olen saanut kohteliaisuuden(?) Lauri Tähkältä. Tääkin oli joskus ajat sitten, ehkä 2002? Istuin yhtenä iltana ystävän kanssa tuopposilla Cosmicissa, kun huomasin että joku hassunnäköinen jannu hymyilee mulle tiskiltä (sillon vielä nuorena ja nättinä sattui joskus tämmöstäkin!). Jannu lähti etenemään toiseen huoneeseen, mutta kääntyi ovella taas katsomaan ja palasi kyykkimään siihen pöydän ääreen. Mun oli vaan pakko tulla sanomaan että sussa on niin paljon munaa että harvoin näkee. Ahaa... kiitos? Ethän sä oo tekemisissä teatterin kanssa? Kato kun se vois pilata sut. No tota... muuten hyvä mutta just tulin näytöksestä tähän siiderille. :D Jannu oli sen verran vinkeän näköinen että jäi kerrasta mieleen - ja seuraavalla viikolla näin kuvan lehdessä. "Ai tällä on joku pändi."


Jaahas. Ihmettelen vähän itsekin, että miksi tähän haasteeseen vastauksia miettiessä mieleen tuli niin nopeasti tuollaisia juttuja, jotka saattavat kuulostaa tyhmältä namedroppailulta. Kai mä sitten kuvittelen, että teistä on kiinnostavampi lukea tällaisista sattumuksista kuin mun mehunjuontitottumuksista? (Paitsi hepusta ei ole kiinnostavaa, kun se on kuullut tuon Lauri Tähkä -jutun noin tuhat kertaa.) Tässä se taas nähdään, miten hyödyllinen harrastus bloggaaminen on: sitä saattaa rivien välistä oppia uutta itsestään.


Olen nyt ihan aidosti surkeuksissani, kun Lassi jätti Idolsin kesken! Se oli ihan huippu. Toivottavasti siitä sen bändistä sit kans kuullaan vielä, saakeli!


Olen alkanut salaa vähän haaveilla sellaisesta pehmohaalaripuvusta... OnePiece, Jumpin, mitä noita merkkejä nyt on. Mulla on aina kotona kylmä, ja usein hiimailenkin täällä pakollisten neuletakkien ja villasukkien lisäksi vielä viltti viittana liehuen. Tommonen haalarihan olis ihan mahtavan mukava kotifreelancerin työasuksi! Näyttäisin siinä taatusti yhtä söpöltä kuin ihana Marie Ruotsin Euroviisukarsintojen treenilavalla! Jep?


Olen ihan superduperinnoissani, kun Robyn tulee Ruisrockiin! Viime kesän Flow-keikka jäi näkemättä, joten nyt on korkea aika - oon kuitenkin fanittanut Robynia jostain 15-vuotiaasta. Ennen festareita täytyy muuten ottaa projektiksi tutustua myös The Nationaliin; olen lukenut tämänviikkoisista Helsingin-keikoista niin monia ylistyskirjoituksia luotettavista lähteistä ympäri nettiä, että tuntuu suorastaan törpöltä olla kaiken hypen ulkopuolella. Olen selvästi jäänyt paitsi Jostain Todella Suuresta Ja Tärkeästä!

EDIT: Unohdin näköjään laittaa haasteen eteenpäin. En yleensä tykkää haastaa tämmösissä suoraan nimeltä ketään; jos nimeää vain muutaman blogin, kaikki muut tulee suljettua siinä automaattisesti ulkopuolelle. Enkä tykkää semmosesta. :) Joten kekä haluaa kertoa itsestään jotain, saa napata meemin tästä matkaansa (ja vinkata kommenttiboksissa että on näin tehnyt)!

2 sanoo jotain:

Jenni L. kirjoitti...

Tää sun ploki saa mut kyllä aina miettimään et miks mää nysitte lopetinkaan sen omani.

Ku sä vaan saat tän vaikuttamaan niin vaivattomalta.

Mut siis kahdeksas fakta susta: sä oot ihana! =)

Duussi kirjoitti...

Jenni - voi ei... vaikka toisaalta hyvä jos saan sut miettimään tuollaisia, koska tiedät hyvin mitä mieltä mä olen sun blogin lopettamisesta. :D

Ja hei, ite oot. Nähdään sunnuntaina!

Lähetä kommentti

Sano sää kans!