7. lokakuuta 2010

And if somebody's going to make it, then this somebody ought to be you

Ollapa 15-vuotias!

Silloin ei nimittäin tuntuis näin hölmöltä diggailla ihanaa sööttiä herttaista 17-vuotiasta Andreasta näin kovasti.

:D

Mutku se on nii ihana! Oijoijoi! Tarkoitan siis åijåijåi!

Andreas Wijk: Ambitions

2 sanoo jotain:

Naily kirjoitti...

Ollapa taas edes siellä kahdenkympin alemmalla puolella. x) Ollapa yhtä laiha kuin silloin ja tajuta, ettei kropassa ole mitään vikaa.

No, ehkä tämä elämäntilanne on kuitenkin toisaalta parempi kuin silloin. Ehkä en kuitenkaan vaihtaisi. Pupupaitoja pidän vielä eläkkeelläkin, joten ikä ei ole este. ;D

Duussi kirjoitti...

Tincali - no niinpä... tosin oon tullut siihen tulokseen, että tää on todennäköisesti ikuinen kierre. Varmaan taas 10 vuoden päästä kelaan, että "voi kun olisin silloin kolmekymppisenä osannut olla murehtimatta kun olin vielä nuori ja nätti ja hoikka" vaikka nyt tunnen itseni ikälopuksi silmäpussi-manaatiksi. :D

...tai ehkä 10 vuoden päästä olen jo fiksumpi enkä mieti moisia. :)

Noin muuten en kyllä itsekään haluaisi olla nuorempi. Oon aika paljon tekemisissä tuolla tanssikuvioissa semmosten lukioikäisten ja parikymppisten kanssa, ja se antaa perspektiiviä omaankin elämään... nyt on ihan hyvä ikä ja elämänvaihe. Oikeastaan paras mahdollinen juuri nyt. :)

Paitsi että mulla ei ole pupupaitaa! Haluan! :D

Lähetä kommentti

Sano sää kans!