14. tammikuuta 2009

Kesken viikkoa päässä soi

Eniten minua kiinnostaa yö
että voisit ajaa
luokseni moottoritietä
ja minä olisin taipumaton

Eniten haluan unohtaa menneet
että voisin taas
syödä voimatta pahoin
ja että olisin uhkarohkea

Peitit silmäni käsilläsi
seisoit selkäni takana
minun olisi pitänyt tietää
kuka sinä olet

Eniten minua kiinnostaa yö
että voisin mennä
vuoteeseen murehtimatta
ja olisi hiljaista

Eniten minua innostaa tie
että voisin taas
rakentaa kiskoja
että pääsisin kauemmaksi

5 sanoo jotain:

Minttu kirjoitti...

Oooh Duussi, mua alkoi itkettää...

Duussi kirjoitti...

Minttu - sama täällä.. päivän fiilis löysi biisinsä mielen sopukoista. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä? Kenen teksti? Kuka kirjoitti runoa?

Duussi kirjoitti...

Mamma - Anni Sinnemäki kirjoitti ja Ultra Bra lauloi. Ne sais kyllä tehdä comeback-kiertueen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Meillä on ollut samoja ajatuksia :) Kuuntelin juuri tuossa keskiviikkoisella matkalla Tampereelle ja takaisin Ultra Bran tuotantoa, jonka olin vaihtelun vuoksi ladannut Podille! aivan mahtavaa <3

sanoo Laureliini

Lähetä kommentti

Sano sää kans!